11. maaliskuuta 2015

USA BUCKETLIST PART 1

USA4

Jos oot lukenu mun "By biggest dream" postauksen, tiedät että mun suurin haave siis on päästä Au pairiksi Amerikkaan. Mulla on pikkutytöstä asti ollut haaveena mm. käydä juuri Amerikassa ja edelleen haaveilen tästä. Mulla on myös paljon haaveita, mitä USA:ssa haluaisin tehdä ja missä käydä, joten ajattelin tehdä teille tämmöisen Bucketlist:in. En tiedä montako näitä 'sarjoja' tulee, näillä näkymin ainakin kaksi. Haaveita kun on niin paljon ja ajan kanssa niitä tulee aina lisää.

Au pairina kun on siis kahden viikon palkallinen loma ja lisäksi voi jäädä ylimääräiseksi kuukaudeksi matkustelemaan USA:han joten aijon todelakin hyödyntää nämä mahdollisuudet!

USA5

Disney world
Varmasti monien haave. Mikään suuri Disney fani en ole, mutta ihan vaan sen tunnelman takia haluaisin käydä paikanpäällä. Ja olishan se nyt siistiä ottaa selfie jonkuin jättipäisen Mikki Hiiren kanssa. Varmasti aivan mahtavaa!

USA6

Niagran putoukset
Koska täällä Kouvolassa ei vesiputoksia joka nurkan takana lorise, niin olisihan sekin nyt todella upeaa nähdä noi, vaikka sitten jäätyinenä, lol. Muutenkin haluaisin joissain luonnonpuistoissa ja sensellaisissa käydä muunmuassa patikoimassa!

USA7

STOP BEING SO AFRAID AND START LIVING INSTEAD
Olen siis kamalan ujo ja hieman tuppisuu mitä uusien ihmisten kanssa olemiseen tulee, joten mun on astuttava ulos omalta mukavuusalueeltani. Vuosi täysin uudessa kulttuurissa ja maassa, uusien ihmisten ympärillä varmasti jeesaa mua tämän asian saavuttamisessa. Ja Suomeen palatessa ei ainakaan smalltalkista tarvitse enää jännittää.

Pictures66

Muutama kaupunki...
 ...joissa haluaisin ehdottomasti käydä. Miamissa biitsillä, Californiassa San Franciscossa, Las Vegasissa (kukapa siellä ei haluaisi käydä, mutta what happens in Vegas, stays in Vegas.) sekä New Yorkissa. Ainakin näin aluksi. Tietysti kiehtois käydä jossain Texasissa ja mihin nyt vaan on mahdollisuutta lähteä! Ilmeisesti aupparit viettävät semmoset ensimmäiset 4 päivää NY:n lähellä ja tarjolla on myös opastettu kierros New Yorkissa joten sen mä luultavasti ainakin tulen ruksaamaan listaltani. Ja ensimmäisenä.

Mitä olette mieltä tälläisestä postauksesta? Löytyykö teidän listoilta samoja asioita vai onko jotakin asiaa/paikkaa jota ette MISSÄÄN NIMESSÄ haluaisi kokea/käydä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti