4. maaliskuuta 2015

KUUKAUDEN SUOSIKIT 2/2015

Olen auttamattomasti myöhässä, pahoitteluni! Hiihtolomalla mulla ei siis pitänyt olla mitään tekemistä, mutta aika kului kuin siivillä. Alkuviikosta on ollut kiirus ja tänään olin niiiin väsynyt että meinasin ottaa päiväunet mutta muhun iski hetkellinen pirteyden puuska. Nyt mä taas pilkin ja kohta pitäis lähteä liikkariin (edit: liikkari suoritettu, en ehtinyt saada postausta valmiiksi ja nyt pilkin taas). Nyt mulla on tämän postauksen jälkeen rästissä vielä ainakin kaksi postausta ja muutenkin mun TO DO -lista on aivan täynnä! Muutenkin on stressiä kaikesta, ehkä jopa vähän liikaa. Mutta nyt niihin kuukauden suosikkeihin!

Pictures62

KALENTERI
Helmikuussa mun kalenteri onkin ollut aikamoisen täynnä. Mua toisaalta harmittaa että ostin tämän kalenterin kun saatiin lukiokalenterit ja niissä olisi parempi tila piirrellä kaikkea. Oon päättänyt että käytän tunnollisesti tämän vuoden tätä ostamaani kalenteria ja ensivuonna en osta omaa. 

Pictures63

PINSETIT
Mua suoraansanottuna alkoi vituttamaan kulmien nykiminen niillä pienillä tylpillä pinseteillä, joten päätin panostaa ja ostaa uudet kunnolliset sekä terävät. Terävät nää Eliten pinsetit todellakin ovat ja söpön pinkit myös!

IMG_9440

MILKAN SCHOKO & KEKS -SUKLAA
Siis voi pyhä luoja. Tää on jotakin niin taivaallista. Näin suklaan ja keksien, tai oikeestaan kaikkien herkkujen, ystävänä mun saattaa tehdä samaan aikaan mieli useita herkkuja. Etenkin just keksiä ja suklaata. Tästä saa kyllä tyydytyksen molempaan hätään. Ja tää ei todellakaan oo semmonen keksinmurujasielätäälä -suklaa vaan ah, niin paksut kerrokset ja oijoi ja naminami! 

IMG_9499

SORMUKSET
Mä ostin H&M:stä tollasen kuparin? värisen sormuspaketin ja olihan ne sitten pakko myöhemmin hankkia kullan värisenäkin. Näitä on voinut useina päivinä nähdä mun sormissa ja noilla saakin helposti asuun pientä piristystä. 

Pictures61

MUSIIKKI - THE HANGING TREE REBEL REMIX
Eetu soitti tän mulle ensimmäisen kerran ja olin heti että "HEI, MÄHÄN TIIÄN TÄN!" Ton kipaleen alkuperäisversiohan on siinä uusimmassa nälkäpelissä ja oli siitä painunut mun mieleen. Harmi vaan että mä olen sellainen ihminen, että kun löydän uuden hyvän kappaleen, kulutan sen heti loppuun. Mutta on tää vaan niin hyvä!

Pictures64
N°7 BEAUTIFUL SKIN PÄIVÄVOIDE
Kuten edellisessä Kuukauden suosikit -postauksessa kerroin, mun vanha kasvovoide loppui. Itseasiassa se tais olla tätä samaista merkkiä. No, kerroin myös etten aiemmin talvisin ole huomannut että mun kasvot olisivat kuivat, mutta nyt ne ovat paikoitellen ihan pintakuivat. Ja se jos mikä ärsyttää. Kamppailin kaupassa kahden voiteen välillä mutta päädyin kokeilemaan N°7 voidetta kuivalle/todella kuivalle iholle. Ja tää on kyllä todellakin auttanut, ei enää hilseilevää otsaa ja nenänpielustaa. Varmaan pitäis ostaa vielä yövoide, niin sais kaiken tehon irti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti